sergeyp6
11.12.2011, 11:07
Здравствуйте!
Купил Mxbox полностью активированный. Установил сюиту 3.5 rev 1.5.
Почему у меня при нажатии кнопки <Server list> сервера Support всегда в offline?
А при нажатии на <Check Credit> выдает мои кредиты правильно.
При регистрации продукта мне пришло письмо на email
MXKEY - Support details
От кого: MXKEY-Notification <[email protected]>
Кому: sergeyp6 <[email protected]>
10 декабря 2011, 10:55
Welcome to MXKEY support, thank you for using our product.
Hello sergeyp6, your dongle with serial C086A9B4 has been sucessfully registered to our server.
General FAQ:
Q. How to access the Support Area?
A. To login to support area:
Open main software(mobileEx.exe), goto Options|Server, Click "Server List" button
After this you may choose one of "MXKEY - Support" service, then Click "Go to Support" button.
MXKEY Official websites:
International - http://www.mx-key.com
Indonesia - http://www.mxkey.biz
MXKEY Official support forum:
World Wide - http://forum.gsmhosting.com/vbb/forumdisplay.php?f=550
Indonesia - http://gsmindonesia.com/forumdisplay.php/36-MXKEY-Dongle
Philippines - http://www.gsmph.com/forum/vbb/forumdisplay.php/165-MXKEY-Nokia-Toolsby-Alim-Hape
Arabic - http://www.gsmvip.com/forums/157
Pakistan - http://www.gsmpakistan.com/forumdisplay.php?34-MXKEY-by-Alim-Hape FARSI (Persia/Iran) - http://www.fars-gsm.com/forumdisplay.php?f=192
MXKEY and MXBOX WORLD SOCIAL NETWORKING:
MXKEY and MXBOX on Facebook: http://www.facebook.com/mxkey
MXKEY and MXBOX on Twitter: http://twitter.com/mxkey
MXKEY and MXBOX on YouTube: http://www.youtube.com/themxkey
Always get new update from http://www.mxkey.biz/#download or Support Page.
Copyright © 2010 - MXKEY.
This email was sent to: [email protected]
_____________________________________________
This is an automated generated message.
А пароля к учетной записи нет. Это нормально?
И ещё.
Почему у меня по интерфейсу Nokia USB Rom все телефоны коннектятся по Bus Chek, о по HTI Flasher Interface (WinUSB) ни один. Выдает ошибку Bootstrap failed!
Что у меня не правильно?
Купил Mxbox полностью активированный. Установил сюиту 3.5 rev 1.5.
Почему у меня при нажатии кнопки <Server list> сервера Support всегда в offline?
А при нажатии на <Check Credit> выдает мои кредиты правильно.
При регистрации продукта мне пришло письмо на email
MXKEY - Support details
От кого: MXKEY-Notification <[email protected]>
Кому: sergeyp6 <[email protected]>
10 декабря 2011, 10:55
Welcome to MXKEY support, thank you for using our product.
Hello sergeyp6, your dongle with serial C086A9B4 has been sucessfully registered to our server.
General FAQ:
Q. How to access the Support Area?
A. To login to support area:
Open main software(mobileEx.exe), goto Options|Server, Click "Server List" button
After this you may choose one of "MXKEY - Support" service, then Click "Go to Support" button.
MXKEY Official websites:
International - http://www.mx-key.com
Indonesia - http://www.mxkey.biz
MXKEY Official support forum:
World Wide - http://forum.gsmhosting.com/vbb/forumdisplay.php?f=550
Indonesia - http://gsmindonesia.com/forumdisplay.php/36-MXKEY-Dongle
Philippines - http://www.gsmph.com/forum/vbb/forumdisplay.php/165-MXKEY-Nokia-Toolsby-Alim-Hape
Arabic - http://www.gsmvip.com/forums/157
Pakistan - http://www.gsmpakistan.com/forumdisplay.php?34-MXKEY-by-Alim-Hape FARSI (Persia/Iran) - http://www.fars-gsm.com/forumdisplay.php?f=192
MXKEY and MXBOX WORLD SOCIAL NETWORKING:
MXKEY and MXBOX on Facebook: http://www.facebook.com/mxkey
MXKEY and MXBOX on Twitter: http://twitter.com/mxkey
MXKEY and MXBOX on YouTube: http://www.youtube.com/themxkey
Always get new update from http://www.mxkey.biz/#download or Support Page.
Copyright © 2010 - MXKEY.
This email was sent to: [email protected]
_____________________________________________
This is an automated generated message.
А пароля к учетной записи нет. Это нормально?
И ещё.
Почему у меня по интерфейсу Nokia USB Rom все телефоны коннектятся по Bus Chek, о по HTI Flasher Interface (WinUSB) ни один. Выдает ошибку Bootstrap failed!
Что у меня не правильно?